my girl..

jgn fikirkan yg enggak2, sememangnya betul apa yg kau fikirkan itu..

mmg aku tengah mentengok cerita my girl ni buat kali kelima..ish..sebenarnya aku nak ulang tengok sampai 25kali pun tak pe..aku takkan bosan, cuma mungkin aku tak punya begitu byk masa untuk tengok sampai 25kali..itulah masalahnya..

teringat kata2 yg aku katakan pada coursemate aku masa exam hari tu bahawa aku teringin nak tgk lg cerita my girl...dan keinginan aku seperti didengari..dan termakbul mggu ini..semalam aku dah tengok 8 episod..so ada 8 apisod lg..wah..apasal hebat sangat bab menonton tanpa henti ni?..
mmg hebat tak ingat..mujurlah laptop tu tak bernyawa, kalau tak pasti sudah mogok tak mahu layan keinginan membuak2 aku terhadap my girl..

aku suka keempat2 watak dalam cerita ni..apsal la diorg tu handsome2 n comel2 sangat, n apsal la diorg mmg best betul menjiwai dan menjantungi watak..n apsal la penulis skrip tu sangat pandai mengolah cerita macam yg aku suka..apsal.apsal?..mmg la cerita ni buat aku gila menontonnya sampai tak makan pun tak apa.(tipu! sara tetap makan maggi smalam depan laptop sampai abis licin kuah maggi asam laksa tu)..

sebenarnya mmg byk cerita korea g best2, tp kenapa aku tak berminat untuk ulang tonton cerita lain, cerita cam full house, winter sonata, sassy girl, lover in paris n byk lg tak mampu disenaraikan semuanya aku cuma tengok sekali je, tak terliur nak ulang tengok sampai 2kali..ish2, kenapa ni nak menangkan sangat my girl tu? sorry ini bukan diskriminasi menjatuhkan mana2 produser ok..cuma ntah apsal ntah yg aku sungguh menggilai cerita ini..help me, help me..tolong jgn contohi sikap buruk seperti ini ok..

takpelah, biarlah..bukannya sikap ini merugikan mana2 pihak, cuma di akhir nanti aku pasti akan teringat2 wajah comel lee jun ki tu saban malam..angau jadinye..tak boleh blah!

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S