mei ini..

salam..

rupanya kita sama2 telah meninggalkan bulan april..memang april adalah bulan yg penuh tekanan, disitulah adanya mggu ulangkaji, mggu exam, mggu aku jatuh gering..huh, benar2 mencabar minda dan jiwa insani...so, selamat tinggal april...

selamat datang kepada bulan mei, bulan yg memberi warna2 ceria pada aku dan kamu..(kamulah yg tengah baca, sapa lg)..kenapa aku suka bulan ni?

sebab ini bulan cuti semester...bebas dr belenggu kuliah tambah assignment bercampur test berdarab presentation..cukup2, aku mahu istirehat dr itu semua...

bulan ini juga adalah bulan meraikan hari ibu... kat tv skg pun penuh je iklan2 hari ibu...so, selamat hari ibu to my beloved mom..i love you so much..my mom is the best mom ever in the world..

bulan ini juga sebenarnya adalah bulan kelahiran my beloved dad..14 mei 1955... so tahun ni abah akan menyambut ulangtahun ke 54 tahun, dont worry dad, u still look younger than my lecturer basic biochemistry kat u.m.. hahaha..

dan bulan mei ini juga, adanya hari guru khas untuk menghargai jasa guru2 iaitu 16 mei.....so, jutaan terima kasih kepada kesemua guru2 yg pernah mendidik aku dr tadika hggalah aku tamat sekolah..jasamu guru akan dikenang sampai bila2..selamat hari guru..

lg..lg..apa best nye mei ini?

eh..diam2...jgn menyampuk time org tengah blogging..

ini adalah bulan di mana aku selalu belajar sesuatu yg baru..jadi untuk mei tahun ini, aku pun belum tau apa agaknya yg aku bakal pelajari..
takpe2.. aku tgh usaha ni nak belajar ape..sabar yek...nnti aku juga bakal kasitau kamu..

dan yg menghepikan aku bulan ini adalah aku dapat menonton jun ki berlakon cerita kungfu kat tv8.. jun ki yg cute tu mmg menjadi pujaan hatiku...mesti tonton setiap episod.. mesti..mesti..

dan seterusnya, aku taktau apakah lg...nnti bila aku dah tau..aku akan ceritakan..

Comments

Anonymous said…
1 mei hari bekerja kan!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S