Friday, April 27, 2012

Aku Terima Nikahnya..



22 April 2012. termeterailah janji. cewah.. sah. sah. dah sah dah jadi suami isteri yea. Congratulations. Barakallahulakuma kepada pasangan Siti Nurfairus dan Mohd Syafie. semoga berbahagia hingga ke ahir hayat. Aminnn. Jom tengok sedikit gambar.




eh. my sister dah bergelar Puan. see my dad punya senyum. 1st time dapat menantu. Hihi. nikah pada hari yang sama dengan majlis kenduri pengantin perempuan. 



adik-adik perempuanku. ada 5 kesemuanya. comel-comel macam kakak dia jugak. Err.err.




adik perempuan yang belajar nursing kat PPUM. our grandmom sebelah emak. dan Cik Nursarah. masih Cik ye saudara saudari. :p




our family. 10 kesemuanya. kalau 10 ni ada kat rumah. we are totally complete. dah meriah dah. tapi now dah bertambah ahli. Hi brother in law. Welcome to our family. sekarang dah 11. next year. 12 plak. Aaaa.




tak payah komen. ni foto kenang-kenangan semua pengantin pun ada bergambar cenggini. :p




happily married. ewahhh. 



ok. ini namanya bergambar ambik berkat. abang ipar yang snap gambar ni. so berkat sorang snap sorang bergambar bersama. moga tahun depan sampailah giliran saya. HeHeHe.


majlis pihak perempuan Alhamdulillah berjalan lancar. cuaca tak lah panas sangat. dan habis je majlis jam 4 petang. hujan pun menderu turun dengan lebatnya. serius sama kes dengan masa kakak bertunang dulu. selesai je majlis terus hujan lebat. hujan rahmat barangkali. 



p/s:- kesemua foto di snap menggunakan android Samsung Galaxy S Plus kepunyaan penulis. tiada sebarang edit dilakukan. 

4 comments:

Jay said...

wow..cantiknya tmea warna pilihan pengantin..congrate to you sis..:)..
Biler lah masa Jay pulak..ermm..

Rara Nasiha said...

tahniah untuk kakak. don't worry. your time akan datang jugak nanti. Insyallah :)

beautiful_rose said...

tahniah buat kakak kamu...giliran anda bila lagi?

sama la time aku bertunang dulu pun dalam hujan lebat.habis basah pihak rombongan lelaki.hujan rahmat agaknya =)

KuNanGKuNanG said...

meriah2..jp2 lagi awk le plak naik pelamin ye..he3