Happy Monday


Assalamualaikum.

Hi readers. Pagi Isnin ni, penulis tidak ada mood monday blues. sorry, blues-blues aku tak main ah. ini hari Isnin yang penuh semangat untuk berjuang. Hahaha. 

today, aku ada urusan penting. jadi semangat untuk melepasi cabaran hari ini adalah berkobar-kobar dan tak sabar-sabar. jadi sebelum Subuh lagi aku dah bangun. ambik berkat bangun pagi-pagi mandi di Subuh hari. sambil laundry baju. *tenkiu washing machine.

*jarang mandi Subuh sebab aku masuk kerja pukul 10 pagi. Muehehe. *tasuke masuk kerja pukul 8 sebab tasuke bersesak dengan orang ramai. pepagi dah stress sebab crowded ai dun like.

Sabtu dan Ahad lepas, ada story yang aku nak share. story B.E.N.G.A.N.G. siapa follow Twitter aku tau la kenapa aku hangin Sabtu lepas. well. aku dah lama tak hangin sebenarnya tau. angin aku selalunya elok je sesepoi bahasa. tak percaya tanya my housemate, ai tak penah hempas pintu der. tapi feeling macam nak curah lime juice kat muka orang ada pernah. feeling je la. tak buat pun. tapi........ better jangan cabar.

so story BENGANG tu aku akan ceritakan malam ni InsyaAllah. 

untuk urusan ku hari ini, doakan cemerlang!.. Amin.



Comments

abghani said…
cieter jgn tk citer
Shahada Fauzi said…
semoga urusan berjalan lancar..^_^
J.Syazwana said…
semoga berjaya :D
laaa jangan bengang..kite sabar,,hehheh...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S