Herbalife, changing people's lives.

Alhamdulillah. next week genap sebulan kehidupan aku sebagai Herbalife Distributor. walaupun cuma sebagai Senior Consultant sahaja, for me, Im growing with Herbalife. belajar dan belajar. praktis dan praktis.  sikit-sikit tetap ada peningkatan. hari demi hari aku gain knowledge, and experience. 

dah lama tak 'hidup' dalam peningkatan. dulu masa belajar, kita rasa kita makin maju bila makin tinggi tahap kita belajar. lepas PMR, SPM, pastu Asasi, Degree and so on. tapi bila dah masuk zaman kerja, kita susah nak nampak yang kita ni naik level, gaji bulan lepas adalah sama dengan gaji 3 bulan akan datang. pangkat tahun ini masih sama dengan pangkat tahun lepas.colleague pun, masih muka-muka yang sama kita hadap dari awal tahun. betul tak?

but in Herbalife, we can grow everyday. and kita lihat environment kita pun, people are growing. ilmu bertambah, pengalaman bertambah, kenalan bertambah, dan income bertambah. juga tanpa kita sedari, kita improve diri kita, dari segi kesihatan, pemikiran, emosi dan cara kita bergaul dengan orang. tak kira siapa, kakak, abang, makcik, pakcik. nenek mungkin. dan paling berharga, kita semakin dekat dengan famili, terutama parents. all this thing, tak sure if I can get it kalau tak join keluarga Herbalife. seriously.

so people out there, especially to my lovely readers. How you know Herbalife is not for you?..  I wasn't know it too before. but seriously speechless sangat, after 'kenal' apa itu Herbalife, ianya bukan sahaja tentang produk nutrisi terbaik dunia, ianya ada banyak lagi. anyone can join us, give a try. you wont regret. contact me. 0177137389 and mention Herbalife if you are interested.

p/s:- Selamat Menyambut Ramadhan.



Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S