Saturday, June 30, 2012

Herbalife & Me


macam mana nak bancuh shake Herbalife supaya sedap sangat-sangat?.. mudah saja. jadikan ia ice blended. tak kisah nak guna air biasa atau susu rendah lemak atau pun susu soya. tapi hasil dia memang sedap gila. kalah ice blended dekat starbucks. hehe
bila dah di blend dgn ais kiub. mmg wow sangat tengok je cawan ni terus cant wait untuk habiskan dia. sedapnya... why herbalife? * sebab saya sayangkan tubuh badan saya yang Allah pinjamkan untuk sementara. tubuh badan yang sihat akan mudahkan kita untuk buat macam-macam kerja. bila kita sakit yang macam-macam, duit berjuta pun tak boleh beli kesihatan. tapi masa tengah sihat. kesihatan kita ni boleh dipelihara dengan pelaburan yang sedikit. saya pilih Herbalife untuk kesihatan saya. anda bagaimana?

5 comments:

herbalife malaysia said...

I like Herbalife cause its really WORK & taste GREAT!!

Tunjuk Bintang said...

i also guna herbalife. tapi cam malas plak nak minum. i shake jerk.. blender ice cube ker? pergh tapi x loya ker minum cam tu. kadang2 nak muntah plak..

nursarah puteri said...

@tunjuk bintang
takdalah. bila blend lg sedap. macam ais blended. lagi senang telan.hihi. x loya lgsg

anismelon said...

sy pun minum gak..baru cube..tak tau lak leh wat gnie..leh erk..xhilangkan ape ape kandungan yg ade dlm fm nie ke?then lg satu nak tny..bulan puase makanan ape je yg boleh diambil mase berbuke?

Mas Michiko said...

Saya pon minum... tujuan sy bkn utk nk kurus sgt cuma sy nk avoid mknn yg berlemak n berminyak. So far, since sy consume herbalife shake sy mmg dh tak lalu nk mkn nasi lemak n lain2. Rase kenyang jer... :)