Wednesday, June 29, 2011

Wordless Wednesday #2




On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the ‘wordless’ title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description
.

16 comments:

hyemynameisrasyid said...

pergh.,polo.,wangi kot.,penah pakai tp black polo.,
but my fveret is amor amor~ Sweet sgt smpai rse cm nk gigit.,hehe

nadzli azlan said...

racun racun ! haishh ~ nk kena beli jugak nih . hehehhe :D

YanaMIB said...

hubby kita suka perfume polo ni..plg dia suka polo sport..hehe~


psst: transformers3 best gilak..! tu boleh sehat demam..hehe~

Isteri Encek Bard said...

polo nie bau memang sedap

Shahrul Izwan said...

minyak wangi polo memang wangi gila! :D

misch m*N said...

sapa start wordless wednesday ni? salu nmpk bloggers post.. huhu

btw da dpt roomate ke? ^^,

Heidi Shafiq said...

beli dua! kasi aku satu.. :P

Alexandriana Alia said...

*hyemynameisrasyid
den cuma tau Polo Blue je sebab inilah satu2nya wangian si dia ekeke

*nadzli azlan
belilah sila2

*Yana
ai cuma tau Polo Blue je hehehe

*isteri encek bard
memang memikat hahaha

*shahrul izwan
itu yang buatkan den tergila-gila :p

*misch M*n
mat saleh kot yg start WW ni. dah dapat rumate hehe esok dia mai

*Heidi
bila masa den beli dua, den tak pernah lagi beli2 minyak wangi lelaki ni hahaha

Hanis Azla said...

wangi tu perfume tu..

RepublicAku said...

suka pakai Cd sport...keh3

So Shy Lady said...

utk si dia letewwwwwww ;D

Huda Luna said...

ehem ehem
ni mesti si dia pakai polo blue kan
wangi n sexy kot bau ni

hani@debumelukut said...

suka bau nyer ke suka org yg ada bau nyer...heheheeh

delarocha said...

polo for men ... hadiah utk bf ke?

puteri ain said...

polo :) wangi . hehe

Cursefinger said...

eehhh ?? awak pakai perfume lelaki ke? haha.. :)