yg agak best..

huhu..tak sangka lab fisio kimia mikrob boleh tahan best..semalam aku n hasni adalah org 1st yg masuk lab...punya la menepati masa..bukan nak bangga tapi mmg saja nak cerita bahawa aku ni student um yg ada integriti terhadap masa..chewah..

tak perasan tutor lab subjek ni ada baper org..rasanya ada 3 org kot..n ada gak pembantu makmal yg pantau keadaan..praktikal secara berkumpulan..only 5 student for 1 group..group kitorg bertuah kot coz dapat tutor yg 100% membimbing kitorang..setiap prosedur diberi penerangan dan demo secara teliti..malah sangat concern untuk memantau keadaan setiap waktu..yelah, praktikal melibatkan aseptic work mmg perlu hati2 untuk elakkan sebarang kesilapan..tapi aku mmg lemah bab nak observe slide under mikroskop..coz site view aku kadang2 lain dr org lain..n mmg aku blur bab nak lukis ape yg ditengok..

berbeza betul lab fisio kimia mikrob nak compare dengan lab dna recombinant sem lepas yg sejujurnya aku hanya datang untuk sign attendance sahaja..10 org satu kumpulan bukan je menyerabutkan dan merimaskan..tapi lebih kepada lab untuk main2 dan bersembang..padahal lab tu bukannya student masuk secara free..
yuran pengajian untuk subjek yg ada lab adalah mahal sebenarnya.. oleh sebab benda tu dah pun lepas, maka aku redha aje..

aku dah makin jelas tentang subjek2 yg aku ambik untuk sem ni..rasanya total semua 21 jam kredit..mmg limit 21 jam sahaja..dan rasanya aku selesa dengan jadual kuliah n lab untuk sem ni..jadi mggu depan takda lah ragu2 untuk buat pengesahan subjek..

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S