14 july

hari ni..hari yg mengantuk macam semalam..tp mmg tak hairan..mana tak ngantuk..malam tadi tak dapat tidur..terkebil2 sampai jam 3pg...ntah kenapa mata mogok tak mahu lelap..paksa untuk pejam mata tapi mmg tak terlena..sudahnya pagi ni mata pun terkebil2 tahan ngantuk dalam kuliah...

petang ni bermula lab kultur tisu..mmg dah bawak lab kot siap2 dari rumah..tapi rasanya lab ni macam best sket..coz student tak ramai sangat..tak la serabut kepala time wat praktikal..n prof rosnah pun nampak lembut n baik hati..hehe..tak macam lab plant biotech dulu..kecut perut bila tengok Dr C..cakap pasal Dr C, mggu lepas aku ada termimpikan dia tu kawin ngan perempuan muslim..tp ntah la sama ada dia dah kawin ke belum aku tak pasti..tapi dia kan smart, lulusan oversea lg..takkan lom kawin lagi kot?..ermm..mmg taktau sangat hal peribadi lecturer kat um ni..tapi kalaulah mimpi tu jadi kenyataan apa salahnya..kan bagus kalau Dr C tu masuk Islam..

esok ada J card member's day kat midvalley..aku rasa aku nak pergi..walaupun tak plan nak beli apa..tapi nak pergi jugak..maybe aku nak tambah jeans n tshirt..tapi tak sure lg..tggu jelah..n aku cam nak cari hadiah yg sesuai untuk sepupu aku yg nak kawin akhir bulan ni nanti..
mungkin pergi ngan zati after lab fisio kimia mikrob petang esok..sure jusco tu akan dipenuhi manusia..yelah, member's day cuma 2hari je..tapi aku kena janji pada diri sendiri supaya tak boros..

dan hari ni 14 july merupakan hari ulangtahun kelahiran jihan yg ke-22, ingat nak bg hadiah tp blur nak bg apa..ingat lagi masa pertama kali dia sambut bezday dia dgn aku dulu..mulanya dia tak cakap pun hari tu bezday dia..lgpun masa tu kitorg baru je kenal..dia ajak makan kfc n dia belanja..masa tu kami berempat..aku, jihan ,shera n wanie..ermmm..rupanya benda tu dah 4 tahun berlalu..sekejap betul rasanya..anyway happy birthday to jihan..moga panjang umur n murah rezeki..

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S