6 july 09

hari pertama ke kuliah..padahal kuliah hari ni tak ada pun..
ermm..tak paham kenapa kuliah hr ni tak ada..
padahal aku punyalah berkobar2 datang kuliah..pg2 dah bersesak2 dalam rapid kl..
masuk kampus um.. um ni bleh dikatakan lengang lagi..rasanya ramai lg yg lom balik sini..
tapi nampak gak segerombolan student 1st year yg rajin...haa..kantoi diorg tu 1st year coz diorg takda kat matrik lg...hahaha(kata2 berlagak dr seorg senior)..kuang3..


sedang berusaha untuk log in masuk pendaftaran online mggu add n drop.. tapi still pending..
nak susus balik subjek yg perlu diambil...nampaknya benda ni tak berjalan lancar, ada lab yg dah penuh, n ada plak subjek yg clash jadual..n ada gak subjek yg takleh ambik coz ada prasyarat..aduss, banyak betul perkara yg menyusahkan minda aku yg sedang dalam mood damai..


hasni ajak g klinik um hari ni..aku bukan sekadar teman dia, tp aku pun nak berubat gak...masalah luka kat bibir aku kian kroniik..semalam darah mengalir tak henti2...n semua org tanya kenapa dgn aku??..mmg tahap kesihatan yg merosot dgn mendadak..n mengundang simpati ramai org..harap sangat lepas g klinik nnti luka ni akan sembuh, coz sebenarnya dah 4hr bibir aku ni sakit..nak gelak besar pun tak dapat..(ada ker nak sembuh sebab nak gelak besar?)..ish buruk perangai..nampaknya lepas sembuh aku kena mengambil berat soal penjagaan bibir.. kena bykkan minum air putih..n semalam aku dah pun beli lip balm berharga 12rggt..selama ni tak pernah pakai lip balm coz terlalu percayakan penggunaan lipstik avon..haha..lepas ni buang jer lah lipstik tu ok..


perancangan nak beli almari belum terlaksana..taktau nak beli almari jenis ape..jadi baju2 masih berada dalam beg..n masih tak tau bila agaknya nak beli almari tu...tapi maybe beli sama2 ngan hasni kot..coz dia pun nak beli jugak...ermm..kena cari waktu yg sesuai lah..jeles dgn shida yg dah siap berkemas..almari dia nampak kemas bila dah siap pasang..ermm..mesti uruskan dalam jangka masa terdekat...coz tak mahu rumah kelihatan tak settle...

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S