31..

31 july-entry ke 31 untuk bulan july..

selamat hari lahir ke22 kepada haziq (bakal guru bahasa inggeris)..sori lah bro hadiah takda..haha.
semoga kau happy selalu even sebenarnya dari dulu ko banyak sembunyikan duka..nnti akak ko kawin jgn lupa jemput aku tau..hihi..

dah berakhir pun bulan 7..esok akan melangkah ke bulan 8..dan dah 4 mggu berlalu kuliah untuk semester ni..mggu depan, student yg bakal graduate akan ambik jubah konvo..jelesnyer aku tengok org dah abis belajar..bilalah aku ni nak abis belajar kat um..nak belajar kat U lain plak.. UTM ke, hihi..aik kenapa sebut UTM plak? ape special nyer UTM tu?..haha..sapa dah tau sila diam kalau tak diam siap kau orang aku beduk nanti..

aku dapat tau xrumate aku dulu..huda..budak biokesihatan (bakal grad bulan 8 ni) sambung degree medic under MARA plak.. kental betul minah tu nak ambik sampai dua degree dan belajar bertahun2..tapi aku percaya dia mmg layak jadi doktor sebab dia sangat menjeniskan diri kepada jenis ulat buku ilmiah..bukan macam aku ni, jenis ulat buku cerita, buku ilmiah simpan kat rak bg bersawang dulu baru nak baca..sebab tu tak layak jd doktor..malah baru ambik bidang biotek dah termengah-mengah nak hafal fakta..selayaknya aku ambik bidang penulisan kreatif ja..haha

dah kena mula cari maklumat untuk assignment..masa sangat pantas berlalu..ada 4 pembentangan nak kena get ready..harap tak terkena dalam mggu yang sama..mmg dijangka presentation semua dalam bulan puasa..tahan jelah kalau sakit tekak time present..al maklum air cond sangat kuat..sampai boleh kering kerongkong dan trakea..

ada sesuatu yang special bulan ogos yg bakal menjelang ni, bukan special sebab bulan ogos bulan kemerdekaan, tapi ada lah sesuatu yg istimewa untuk dikenang, jeng3..sori tak leh bg tau sekarang..sebarang pertanyaan di luar alam blog juga tak akan dilayan..(mesej refer pada kgkwn um yg baca entry ini..) haha..oklah..setakat ini dulu, penulis nak pg tonton drama nur kasih..bye!

Comments

haziq said…
sesusah je menyibukkan nama aku kat blog dia ea...mekacih2...hehehehehehe

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S