tolong!

mana kad matrik aku?
huaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
geramnya..puas seharian cari tapi tak jumpa..sangat tension berkali tension!
tahukah betapa berharganya kad matrik itu?
betapa sukarnya kehidupan tanpa ia disisi...waaaaaaaaa..macam mana boleh ilang?????
saper jumpe kad matrik aku, aku akan belanje die rm10...!
huahh! tension tahap gaban..
semalam kad matrik tu ada je..aku tunjuk kat driver bas before naik bas..tp tulah kali terakhir aku confirm aku pegang kad matrik tu..lepas tu daya ingatan aku kata, mmg aku tak nampak dah kad matrik tu..adakah aku tercicirkannya? tapi bukan ke biasanya aku terus masukkan dalam beg..aik! macam mana hal ni boleh jadi ni? bingung nye otak aku!

takda kad matrik mana boleh naik bas UM..
takda kad matrik mana boleh masuk lib UM..
SILAP2 KALAU SPOTCEK KAT MAIN GATE AKU KENA HALAU COZ TAKDA KAD MATRIK!
bingung satu keja pun takleh nak wat..nasib baik masih boleh basuh baju dengan bernyanyi2 sebentar tadi kerana tak tahan tengok baju dalam baldi dah 4 hari tak basuh!..

kalau betul lah hilang..
aku kena wat report kat SKR..ntah2 kena denda rm15..melayang duit aku free2 akibat kecuaian aku nih..macam mana lah aku boleh menghilangkannya..sangat ajaib kehilangan kad matrik tersebut, hah!

mood tension tahap gaban!

Comments

akubudakU said…
sabar-sabar...
cari+tengok tol2 dulu.
kot2 boleh jumpe
Ibu Ammar said…
da puas aku selongkar sumer tempat..tp lum jumpe..huaaa
hasni said…
ko da jumpa kan?
naema y jumpa dlm plastik ubat kat dapur
apa da

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S