Pelamin Pallet.

Assalamualaikum. salam 10 akhir Ramadhan. dah dekat raya semua orang sibuk buat persiapan raya tapi aku sibuk mencari idea untuk wedding. hari-hari lawat web mudah.my kot boleh carik something rare, nice and cheap. haaaa.




so bila surf anything yang related dengan wedding ni, one of the list yang mesti ada ialah pelamin. actually my sister dah book dah bridal yang ada pakej pelamin, baju, hiasan meja beradab dan lain-lain. walaupun kami sebenarnya masih berkira-kira nak bersanding ke tak sebab semuanya pemalu. 

bila surf tentang pelamin ni, aku terjumpa something yang lain sikit dari yang selalu ada kat majlis perkahwinan which is pelamin pallet. kayu pallet ni kalau ada yang taktau sila tanya en.Google. tapi lately dah banyak dah orang yang gunakan kreativiti untuk menghasilkan something dari kayu pallet macam perabot rumah, meja. dan macam-macam. 

I dont know lah taste orang but for me, pelamin pallet ni not bad jugak kalau kita pandai hiaskan dia jadi cantik. sesuaikan dengan prop yang menarik macam custom made bantal, lampu meja dan hiasan lain. so tak semestinya asal pelamin je mesti kena ada tirai langsir dan renda-renda.

sebenarnya banyak lagi contoh yang ada kat internet tentang dekorasi pelamin pallet ni. kalian boleh carik sendiri. gambar kat atas tu salah satu contoh pelamin pallet yang paling besar. and kayu pallet ni jugak sesuai untuk kita design photobooth untuk tetamu bergambar kenangan. so kepada Bride To Be di luar sana yang sedang cari idea yang lain sikit dari yang biasa bolehlah ushar Pelamin Pallet ni kat internet contohnya kat Mudah.my.

untuk itu sekian saja entry kali ini. jumpa lagi. 

Comments

Belang Tarung said…
susah mahu cari stok pelet kayu area lembah klang...kalo ade hilux atau treler bisnes bende ni pasti berjaya

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S