why do we concern about someone?

kenapa?

ada jawapan.........

peristiwa yg aku rasa lucu yg berlaku pada seorang rakan..erm..sebenarnya aku pernah gak terkena..bila kawan/teman special/dan yg sewaktu dengannya... gagal dihubungi.... call tak dapat!masuk voicemail...dah 3-4 jam try lg dan lg...gagal jugak dihubungi...alamak...hati dah tak sedap..satu kerja takleh buat.. apatah lg time mggu ulangkaji..nak baca note pun tak masuk..jiwa kacau..ermm..mulalah cari kawan2..luahkan rasa hati yg gundah akibat kegagalan menghubungi insan tersebut...semua pun risau...aku jer yg cool sebab aku pernah terkena..aku dah kata takda apa2 yg berlaku, tp kawan aku ni degil gak nak risau setengah mati..terfikir accident lah, hp kena curi lah...err..macam2lah kan....sampai tahap cari no rumah insan tu kat internet...errr, jumper ke? try2 cari...tak jumpa...ermm..yellow pages online tak berkesan...ermm..menyungguh kawan aku ni risau..dan terus risau...(macam nak nangis)...aku yg nak tergelak coz aku confident...nothing happen....

dan selepas beberapa ketika....kawan aku ni dapatlah...sms dr insan tu....rupanya insan yang dirisaukan tu cuma....sedap tido...n hp dia off sebab ngah cas! kan aku dah kata... takda pa yg seriyus...betul kan tekaan aku?..ahaaa...jgn main2, aku ni punya kuasa psikik..cheh (merapu)..
lawak betul kan?.. boleh kita dok risau pasal seseorang insan tu sampai camtue...betapa prihatinnya...dan mungkin sebab kita sayang dia.......haha, no komenlah...time aku terkena tuh... aku pun cam kawan aku gak..risau cam aper..... padahal org yg disana tu, sihat walafiat..ngah makan2...cuma hp dia yg mati.. (hp cap ayam agaknya)...

p/s: we concern because we care....

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S