pusingan akhir kelayakan piala dunia2010

sekarang ni sedang berlangsung nya perlawanan bola sepak pusingan akhir utk kelayakan ke World Cup 2010..huhu..memang tak sabar nak tau negara mana dapat join World Cup 2010 South Africa..dan aku lg tak sabar nak tengok pasukan favret aku beraksi...minat tgk bola ni sejak aku skola rendah..masa tu darjah5..world cup 08..sampaila sekarang..gila bola sepak! tapi aku cuma tgk match antarabangsa jer..hihi...negara yg aku sokong? byk gak...cam England..(negara ni tak layak World Cup 2006), aku still ingt masa form 3 (world cup 2002), kat asrama Munsyi Ibrahim Labis..aku turun bilik tv time maghrib semata-mata nak tgk England lawan Argentina..tapi aku ni pun peminat Spain n Germany (pasukan yg sampai final EURO 08)

ermm...bila cerita pasal football match..aku teringatkan mr.(",). sebab selalunya aku akan mesej dia bila tengok bola, bukan apa, berjaga malam2. sorang2 plak tu, aku cam mengantuk gak..huhu..jadi untuk tak terus ngantuk, aku mesejla dia nih.. yg pasti pasukan yg dia sokong tak sama ngn aku.. dia ni peminat setia France n Brazil, plus Belanda..bila match pasukan dia, aku tak tgk.. tapi aku suruh dia bgtau result match tu kat aku..sama gak bila match pasukan aku, dia takkan tgk tapi sibuk nak suh aku bgtau result match 2 kat dia..

time musim perlawanan bola, aku ni rajin giler tgk berita sukan..bukan apa, dapatla tgk ulang tayang macam mana pemain tu jaringkan gol..n dapat gak tgk aksi2 penyokong2 bola sepak yg beracam ragam..haha..pemain bola yg aku suka? dah tentula penyerang..David Villa n Miroslav Klose..n aku ni pun peminat kapten England n Germany, (Beckham n Ballack)..penjaga gol yg aku minat? panjaga gol Germany, Oliver Khan..penampilan terakhir dia kat world cup 2002, final menentang Brazil..(Brazil menang time tu)..aku minat gak fabio canavaro, kapten Itali..dia ni hensem..hihi..impian aku tentang bola sepak? haa..aku nak tgk football match pasukan yg aku minat kat stadium tempat perlawanan..haha..tercapai ke? ahakz..

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S