alhamdulillah..

sejak kaki kanan aku sakit dan bengkak selasa lepas...

aku cuma terperap kat bilik..

roomate yg blikan makanan..

tapi hr khamis hr tue..

kemuncak kesakitan yg amat..nak jalan g toilet pun seksa..
aku mandi pagi pun lewat..sebab tak nak luka kaki aku terkena air...
mr(",) kata aku manje...ermmm, mana ada manje...tak sessuuaii..

aku mintak tolong..pakcik aku..untuk anto aku g klinik..
akhirnya aku di rawat kat klinik swasta kat brickfields...(ayat skema).

treatment n ubatan..berjumlah rm57...dktr kata jangkitan kuman..

hari ni ahad..kaki aku dah beransur sembuh..

time kasih kepada pakcik aku yg bakal bertunang 2mei ni..sempat tanya2 gak pasal bkl tunang dia..kpd encik faizal, budi baikmu..akan ku kenang...hihi..

kepada abah..nnti sara nak minta claim balik kos treatment...hihihi

moga exam selasa nnti..kaki aku benar2 sembuh..amin.

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S