2nd last paper..

ikutkan hati malas nak wat entry pasal paper aku yg kelima untuk semester ni..tp tak bagus untuk aku bertindak tak adil terhadap subjek2 yg aku ambik..maka marilah sama2 join apakah cerita disebalik paper kelima pagi tadi...



kami semua telah diberitahu bahawa paper kali ni adalah perlu dijawab kesemua 60 soalan..eh.eh. naper cam byk sangat..?



mana plak byk.. soalan multiple choice..mestilah wajib jawab semua sekali..aper daa



maka dengan berbekalkan senjata berbentuk pensel tekan2 dan secangkir pemadam.. kitorang berjaya memenuhkan 60 ruang bulatan kertas jawapan OCR tersebut..masa diberikan 2jam..sangat berpatutan bg kami untuk membuat hentaman/tembakan rambang setelah puas berfikir2 jawapan mana yg akan menjadi mangsa tembakan..



selepas puas menembak kertas jawapan.. aku pun decide tuk keluar setengah jam lebih awal..



even persediaan aku untuk paper pg ni tak berjalan lancar disebabkan dugaan demi dugaan yg melanda petang semalam..aku tetap mencuba yg terbaik..dan esok adalah perjuangan aku yg terakhir dalam exam hall untuk musim peperiksaan kali ini..aku harus terus berjuang biarpun minda aku sebenarnya masih haru biru tak menentu...



p/s: im the best!

Comments

hasni said…
woit..
ni paper ke lima ke enam ni??
muskil aku
kira balik paper ko
haha..
Ibu Ammar said…
weh..hasni..betul la fundamental semalam kan paper ke lima..ko ni kasi aku pening la
Anonymous said…
agagaga relax2 !

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S