untuk Ah Fatt dan Kawie2020

silalah sudi dengarkan lagu blog ni..sy tujukan khas buat bujang2 (tua dan muda) yg sedang mencari jodoh...siap ada lirik sekali you all bleh nyanyi sama2...ok!

actually lagu ni sy dengar dr rumah jiran sebelah..(anak bongsu yg masih bujang)..sangat suka bukak lagu ni dan nyanyi2..kami serumah gelak je bila dengar lirik lagu ni coz cam sesuai je ngan dia..muahaha!




Lirik lagu Wali Band - Cari Jodoh




Apa salahku apa salah ibuku

Hidupku dirundung pilu

Tak ada yang mau dan menginginkan aku

Tuk jadi pengobat pilu

Tuk jadi penawar rindu

Tuk jadi kekasih hatiku



*

Timur ke barat selatan ke utara

Tak juga aku berjumpa

Dari musim duren hingga musim rambutan

Tak kunjung aku dapatkan

Tak jua aku temukan

Oh tuhan inikah cobaan



**

Ibu-ibu bapak-bapak

Siapa yang punya anak

Bilang aku aku yang tengah malu

Sama teman-temanku

Karna cuma diriku yang tak laku-laku



***

Pengumuman-pengumuman

Siapa yang mau bantu

Tolong aku kasihani aku

Tolong carikan diriku kekasih hatiku

Siapa yang mau



Ibu bapak punya anak

Bilang-bilang aku aku yang tengah malu

Sama teman-temanku

Karna cuma diriku yang tak laku-laku









p/s: teruskan pencarian ya..hehehehe

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S