hujan-mutiara-naga

haha, apa ntah tajuk macam org kekontangan idea.

baiklah, mengumumkan bahawa. kegagahan aku telah kembali.. mmg gagah giler lah aku pada hari ni.. meredah hujan (tp berpayung la) untuk ke kampus.. berperang dalam exam hall yg sejuk macam kat kutub utara sampai menggigil-gigil dan terketar-ketar memegang pen.. soalan exam hari ni mmg sangat membuatkan aku terkujat..(terkejut la tu pun taktau ish!).. dan sesi hentaman pun berlaku! tapi tak apa, semua org pun mengalami keterkujatan macam aku..maka ini adalah adil.. muahaha!

balik dr exam, hujan masih lebat..dengan kaki yg belum sembuh, berjalan terdengkot-dengkot ke bus stop.. one thing yg aku benci bila exam petang?.. exam yg abis jam 5pm tidak bermakna apa2 bila aku sampai rumah jam 6.20pm. bas penuh! jalan sesak! tapi aku gagahkan gak diri... gagahkan diri untuk bersabar, bersabar demi readers tercinta.(ceh apa kaitannya???)

makan malam hari ni?..cik hasni yg masak.. beliau masak tomyam ayam dan telur dadar goreng.. sekali lagi aku hanya buat taktau..aku belum ada mood untuk memasak..yg ada cuma mood memakan sahaja sekian.

barusan (baru tadi) aku menengok update blog Lumut, dan aku tersenarai di peringkat undian.. maka! disini.. ada pesanan penting untuk bloggers @ followers tercinta yg mencintai aku.. jika anda mencintai aku, maka undilah aku supaya aku tersenarai sebagai pemenang... pastikan anda mengundi dgn ikhlas ok! hehe..

untuk undian, sila klik SINI.

ok..pesanan penaja tamat..

p/s: aku ada paper esok pukul 11.30am.. sejenis killer paper! maka aku belum sempat mahu jengah blog korang untuk komen-mengkomen..

Comments

Solehah said…
chayo2 lagi..all d best..
Anonymous said…
aku dah undi! aku lupa lak pada ko!! sori lah beb! sekali je boleh undi apa nak buat
Ibu Ammar said…
# Solehah
thanks!

# Boneka
taknak kawan ko!
i'm in the list too..
gudluck..
kawie2020 said…
hahahaha... gd luck... hampeh je statement boneka tu...
PuanPepel said…
haha...aku lom ngundi... ade msa lg kan... hehe...mari mengundi.... !!!
Razman said…
kalau aku undi ko, ko nak kahwen ngan aku x?
Ibu Ammar said…
# imsosupernotcool
i vote u bro!

# kawie2020
Boneka mmg hampeh..huhu

# mier@merr
weh..aku undi ko, ko undi aku..haha

# Razman
sejenis propose ka apa nih?...haha..ko undi aku, aku undi ko..adil kan..haha
mr.kordes said…
oo...men hentam ye!kah kah kah!!!tp ok tk jwb tu?

kaki asyik sakit je waks?
Anonymous said…
ko nak undi ker? bayarrrrrrrr

hahaha

kesian kaki ko... ish3

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S