TerFakTab: Definisi Cinta Infiniti


aku banyak berblogwalking sejak semalam. sebab semalam aku tak keluar dating. yelah. bila keluar dating aku akan lupa apa itu blog. Blog?.. what the heck is that?. errr, blog is a platform for bloggers. to share their briilliant opinion, so u can read their entries.. not to watch a video.... :p

tanak cerita sangat pasal vlogger felasyur dan yang sewaktu dengannya. pung-pang-pung-pang la you all pasal topik tu. sana bekap sini. situ bekap sinun. besh nyer la ada tukang bekap. kalau tanya aku bekap siapa? itu rahsia. hanya Hanafi Jaafar saja yang tahu. serius ini bukan entry feedback kepada isu-isu tersebut. dan jangan nak kata aku ni 'menumpang trafik'. ceh. apedehal dengan trafik. Nuffnang tetap bagi aku 75sen je seminggu. tak kaya jugak :p 

*try la wat vlog.. mana tau fans bertambah?
-aku tak perlukan kipas susah mati walaupun rumah aku tak ada air cond. lol


ok. berbalik pada tajuk.


TerFaKtAB:- dEfiNisi CinTa InfIniTi




gambar tanak kalah, erk!


semua orang suka bercerita tentang cinta. masalah cinta, keindahan cinta. air mata cinta dan yang sewaktu dengannya. kalau dalam hati anda ada cinta, aku kat sini nak kongsikan kat you all satu blog cinta yang boleh tahan best. dibangunkan oleh beberapa penulis handalan. ya, itulah blog TerFaKtab. aku tau kat dunia ni cuma ada 2 orientasi je iaitu lurus dan songsang. kalau memang you all berorientasikan lurus. blog TerFaKTab sangat sesuai dijadikan bahan bacaan. santai dan superb. tak meleret-leret. dan ada point. serius takkan jumpa blog lain yang macam ini kat Malaysia. kat London pun belum tentu ada. sumpah!

antara penulis yang menghasilkan karya mantap di blog ini adalah AlexiaAqram dan Mr.K. ada ramai penulis lain, tapi penulis yang dua ini aku dah ikuti dengan lama, penulis lain tak berapa nak follow sangat. act, belum sempat nak follow blog diorang. ok. antara entry yang menarik dari TerFakTAb adalah  entry Memahami Wanita, dan Buat Bodoh. nak katanya, point dia semua aku setuju.  untuk Mr.K plak, banyak sangat entry dia yang aku suka. dan baru-baru ini aku sedikit terkesan dengan entry Cara Memikat Hati Lelaki.

memetik sikit perenggan yang buat aku tertarik nak share:-




"macam mana nak tahu yang pasangan tu sesuai dengan kita dan tak akan rasa bosan?"

Actually, korang tak akan tahu. Tapi, andai kata masa bergayut pun korang berdua boleh rasa bosan, apa tah lagi bila masa tak bergayut, kan? Maksud aku, try ah cari someone yang kalau korang duduk berdua tanpa cakap apa pun, korang akan rasa.... indah. Err, ya, indah mungkin perkataan yang sesuai.

Cuba korang bayangkan. Duduk di atas bukit yang tinggi, di waktu malam sambil melihat bintang. Tak ada kata-kata yang keluar. Yang ada hanya bunyi angin dan suasana samar-samar sinar malam. Duduk di situ untuk menikmati suasana hening. Feeling beb. Korang tak pernah ke rasa macam ni? Ah korang. Tak romantik langsung.





so. yang ringan mata nak baca, sila-sila memuaskan nafsu membaca anda dengan berkunjung ke sana. baca pelan-pelan. baru ada feel. OK!




p/s: korang tau kenapa aku asyik baca TerFaktab lately?. you all memang brilliant kalau tau jawapannya.



Comments

beautiful_rose said…
sesekali aku akan ke sana juga.dorg kira banyak idea buat entry tu jadi menarik.kadg2 apa dorg tulis tu tak terfikir pula aku sebelum ni.
Amni said…
sebab jauh dari dia eh? =P

rose ada kat sini? wahh.. kalau rose dah baca blog ni, maksudnya blog ni best la..
farahin nasir said…
2 2 perasaan tuh ade.. so mcm mane?
buhsan pun ade, best pun ade.. any commnt?

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S