Liverpool dan jersi biru Torres.


*sesungguhnya Torres kurang bersinar dengan jersi biru. kurang handsome. aku berpendapat bahawa beliau tetap menyinar dengan kaler merah. kaler biru adalah malap untuk Torres. tapi peduli apa kan. nak sangat pergi Chelsea. pergilahhhh!

* Liverpool menang 1-0 ke atas Chelsea malam tadi biarpun Torres sudah tidak ada. aku dah agak dah.. kekuatan pasukan bola sepak bukanlah pada individu tetapi pada pasukan itu sendiri. lagipun bukan kah Torres ambik masa gak nak serasi dengan pasukan baru?.. biasalah tu kan.

* cukuplah pasal bola yang tak seberapa tu. aku tak tengok sangat match sebab ngantuk sangat-sangat. tapi bangun Subuh dapat mesej tahniah sebab team favret aku menang, ada orang rajin giler update kat aku keputusan dia tanpa diminta. thank u. thank u.!

* esok lusa aku akan kembali buat review filem yang aku dah tengok sepanjang 2 minggu lepas. yes. aku rindu nak buat entry review filem. macam konon-konon berharap pengarah filem akan baca review yang aku buat. Muahaha! yang pentingnya aku tak keluar sesen pun untuk tengok wayang. semua pun orang belanja. tee hee hee!

* baru aku tahu yang Bukit Belacan rupanya dekat Ampang. eh. tak. tak. tak sempat pun pergi Bukit Belacan. sempat tengok signboard dia je sejak beberapa hari lalu. 

* sudahlah tu, itu saja update untuk kali ini. bye.


Comments

Farihah Ahmad said…
Raul Meireles could have saved Chelsea 38.5 million pounds if they had signed him rather than Torres ;p

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S