Terima Kasih Ariff Shah...

terima kasih daun keladi kepada pemilik http://ariffshah.com/ iaitu saudara Ariff Shah sendiri atas pengumuman keputusan Contest Tulis dan Menang anjuran blog beliau. untuk pengetahuan, penyertaan aku memenangi tempat kedua berkongsi dengan dua blogger famous iaitu Melromeo dan Eyriqaz.oh ya, tempat pertama dimenangi oleh Fndrocka. sorry tak letak link diorang. update nak cepat nih. heheh!

dan terima kasih kepada para penaja contest tersebut, para pengundi dan juga sesiapa yang terlibat dalam mengadilinya. moga akan datang akan ada contest lain yang lebih menarik dan bolehlah aku mencuba nasib buat kali kedua. hehehehe.

eii. ariff shah jangan cari aku di tempat kerja ya. time kerja aku kena concentrate tak boleh jumpa kawan bloggers yang fames macam anda. nanti kucar-kacir terus kerja aku satu hari. Hahahahaa! selepas gagal menghadiri Gathering GB awal bulan tempoh hari, diharap dapat menghadiri bowling gathering awal bulan depan. owh. tapi jangan terkejut kalau bowling balingan ku bukan saja masuk longkang, mungkin juga boleh terbaling ke belakang. Muahaha!


status:- sampai rumah jam 10pm. penatnya kerja... dapat update sikit dah kira untung..mood happy dapat hadiah contest. and again, thank you to Ariff Shah.

Comments

Tahniah2.. :)

Sara.. Takpe kalau bola yang terbaling, kalau orang.. Haha.. :p
Faarihin said…
wah.. tahniah2... share2 la adiah tu.. huhuhu.. (^__^)

bestnya dah keje...
Unknown said…
wahh
yg menang semue best2
ngeee~
beautiful_rose said…
tahniah sarah.... =)
tahniah..sarah ni mmg rajin kan masuk contest..no 2 pun pemenang juga
IntanBerlian said…
huhu tahniah sara~
Jard The Great said…
tahniah.. hehe.. lama da ku tak join kontes2 neh
Amir Syahir said…
taniah..bertuah.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S