sebelum lelap mata, ada teringatkan siapa?

eii, kenapa mood bertukar jiweng pulak nih. bencila. tak rock la. alala. gelis.

menerawang dia datang dalam kotak ingatan bila saja kepala mencecah bantal. alahai. bagai pungguk rindukan cahaya bulan gamaknya aku nih. phew


ok, cerita tak jiwang dia ialah. semalam bukak puasa housemates yang masak, hari ni pun sama jugak. huhu, bertuahnya. muga kawan-kawan rumahku semuanya diberkati Allah. Amin. sebenarnya bukan aku taknak masak, tapi tenaga aku dah tahap zero bila sampai rumah dah pukul 6 petang..akhirnya aku tumpas di atas tikar. terus terlelap begitu sahaja. betapa mudahnya.

bukankah abah pernah bilang, anak kedua dia ni boleh tidur di mana-mana juga?... pandai abah menilai. sejak aku darjah 3 dia dah cakap macam itu. sekarang umur dah 23 masih kekal begitu. mustajab kata-kata abah. abah tolong doa aku berjodoh dengan lelaki kaya dan handsome boleh? Dushhh!  takdela, nak si dia yang baik hati lagi manis saja cukup. tapi kalau kaya dan handsome lagi I sayang. kahkahkah.

ok, episod seterusnya adalah, aku akan bekerja esok dan lusa dari pagi hingga malam. jangan kecik ati ya kalau aku tak singgah balas blog anda. seriously aku sangat tak sempat wehhhhh.

ok. tataaa ya, take care semua.


Comments

Unknown said…
kesian...nak buat mcmne dah keje...
xkeje kan...lain pulak ceritanya...
beautiful_rose said…
pengorbanan demi rezeki yang halal...tak mengapa bersusah dulu.
moga di peroleh kemudahan di kemudian hari... =)
PuanPepel said…
koje bebaek neh...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S