Lisa Surihani*Farid Kamil*Diana Danielle*Yusry KRU





ini bukan blog gosip artis. ini cuma entry dari blog penulis pinggiran yang tidak perlu diambil serius akan isinya. cuma entry tepi pagar. jangan ambik kisah ok. JANGAN. siapa kisah, dia parah. hahahah!

siapa masih taktau bahwa penulis sangat gilakan Farid Kamil memanglah dia bukan pembaca setia, hey aku pernah jumpa tau beliau. memang accidentally macam ditakdirkan ewah. Farid Kamil depan mata aku siap kami turun satu lift kat Pavilion malam minggu pertama launch KL Gangster, aku dengan beliau jarak tubuh 1 meter je ok. (ini tak tipu...sumpah benar). abang Farid you tak ingat I ke, kan ke I sorang je gurl dalam lift time tu.???

Farid Kamil memang handsome. kalah Fahrin Ahmad dan Awal Ashaari. apatah lagi Shamsul Yusof.? apa?Seth Tan?.. sorry, laki orang memang tak akan masuk list ai. babai!

*sekali lagi diingatkan, jangan serius dengan entry ini. peh-lis eh..!

aku tau Farid Kamil bercinta dengan Diana Danielle. dan Lisa Surihani bercinta dengan Yusry KRU. bukan aku je tau. you all mesti tau jugak kan jangan nak membongak.


tapi aku tak suka Diana Danielle. (pastu kau nak cakap macamlah Farid Kamil suka aku..?)


haih aku GERAM nih bila orang banyak kali kata jangan ambik seyes. dia nak jugak gaduh dengan aku. ni blog siapa ni aku ke kau...(maaflah sebab kena feeling diktator dekat blog sendiri..)

aku penulis disini. kau yang lain baca je diam-diam. siapa dengar arahan dia pasti faham. jangan ambik serius dengan isi entry kali ini. adoi penatlah nak ulang amaran banyak kali.

aku kalau boleh nak Farid Kamil pilih Fazura. sebab aku sukakan Fazura (tapi bukan untuk lakonan dia dalam Tahajud Cinta...). sorry to say. aku tak suka drama Tahajud Cinta. tapi tak semestinya aku tak suka Erma Fatima. hahah, pasti kau semua pening. kan aku cakap, jangan serius. Heh.

but kalau Farid Kamil balik semula kat Irma Hasmie aku sokong gak. lama gak apa diorang berdua ni bercinta dulu. haih aku tak fahamlah kenapa Farid Kamil nakkan ex si Syamsul Yusof ni. yelah siapalah aku ni. bukan siapa-siapa nak masuk campur urusan cinta orang. tapi aku mana ada masuk campur, aku beleber je dalam blog. janganla serius sangat. 

tapi-tapi-tapi...



aku setuju dan suka bila Lisa Surihani pilih Yusry KRU. aku rasa Lisa memang pilihan tepat Yusry. dan Yusry pilihan tepat Lisa. bayangkan seorang Pengarah/Penerbit/Pemuzik yang run entertainment company sendiri couple dengan artis wanita muda paling popular di Malaysia. tak ke perfect?... duda terhangat oklah tu. sedangkan Tok Ti pun pilih duda berhias 4. Lisa pilih duda Erra Fazira kot. ingat apa. :p

apapun. aku doakan yang baik-baik je untuk semua orang yang sedang hangat bercinta dan plan ke arah perkahwinan. tak kiralah Lisa ke, Yusry ke, Farid Kamil ke..... dan semua anda juga. semoga pilihan anda semua adalah tepat dan bakal bersatu di atas pelamin.


*aku tak suka DD sebab aku rasa dia terlalu muda untuk Farid Kamil, aku bimbang dia akan mengecewakan hero pujaan hatiku TIDAKKKKK!

*oleh itu, tidak ada pic DD dalam entry ini. kahkah. feeling bahwa penulis pinggiran ini menang jugak. menang bikin sakit hati. padahal macamlah artis baca blog aku. kehkeh


p/s: entah apa-apa je entry ni. 






Comments

hanafijaafar said…
terlalu muda tu maksudnya jarak umur ke apa?
una berry said…
yep, DD muda sangat
walaupun muka n fizikal matang tapi otak tak berapa nak matang lagi
harap2 Irma Hasmie bertemu jodoh yg lagi baik :D
Unknown said…
aku pun ske fazura.....hik2...lagi2 dlm citer pisau cukur...terbaik...
X berapa minat la farid kamil. Hehe. Aku suka fazura dalam pisau cukur & lagenda budak setan.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S