Android Market

Try test.. try test.. Ini bukan review pasal.android market. Aku tak layak nak mereview makalah ini cuma try test dari seorang amatur yang baru nak mencanggihkan diri sahaja. Boleh? Tak tau la how is it look like. Im using android market n install one of several way untuk post kat blogger.com ni. so kalau nampak cacat tu. Sila maafkan this first timer.

Saya budak baru belajar. But somehow android market ni cool gak untuk penggemar android macam den. After all, samsung galaxy plus ni sangat menghepikan aku. Lalu tidak terliur pun untuk memiliki mana-mana smartphone yang lain. Mimpi konon nak pakai blackberry pun berkubur. Apa best guna blackberry since im not bisneswoman n also dun have any close people pun yang nak bbm selalu. Iphone pun aku tidak terliur atau bahasa mudahnya tidak mampu. Kahkah. Ok bai.

Pada anda yang guna android jugak bolehla kongsikan pandangan. Den try nak upload gambar awat tak boleh eh. Kena install picasa ke apa. Dush.dushh.

Comments

Anonymous said…
xmampu den..hehe..

alangkah bahagianya kalau dpt samsung galaxy s11..hehe
Setakat ni, aku dah cube blogger droid je dari android market ni untuk publish post..
Unknown said…
ku pakai BB...tp takat phone n sms...malas nak langgan pelan BB...
aamalinaazman said…
aduhaaaiii
bile la nk merasa gune androiiiiidd ni
hehehehe
Unknown said…
alamak. tak mampu. hakhak

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S