Mr.S, masih ingat pada beliau?


hey readers, hai.hai. you all semua sihat?. ceria?. gembira?. Ok. Good kepada siapa yang angguk kepala. kepada sesiapa yang dah lama ikut blog ni, mesti you all tau siapa mr.S, and kepada siapa yang taktau. mr.S ini adalah teman tapi mesra penulis, sejak zaman berzaman. taktau dah berapa zaman. sejak 1999. cuba kira berapa lama?


nak cerita pasal kami, memang banyak sangat. but for now. beliau adalah sahabat ter'best' yang pernah aku ada. *tears. Ceh touching pulak tiba-tiba.

semalam aku call dia. belum pun cerita apa-apa, dia dah mintak aku supaya banyak bersabar. banyak bersabar. Haish. mana pulak dia tahu yang aku memang tengah fight supaya terus bersabar. mungkin sebab dari suara aku, dia dah tau kondisi aku macam mana. malam tadi kami sembang, dia macam tau aku mungkin ada problem, tapi tak pulak dia bertanya detail pasal apa. cuma direct bagi nasihat. banyak bersabar, hidup memang macam ni. biasalah. 

-"kita cuma ada satu hati, satu jiwa, hati kita dan jiwa kita, jaga ia baik-baik, jangan harapkan sesiapa"-

dia bagi ayat tu kat aku. mesej yang betul-betul sama macam entry aku yang INI

then aku jawab dia,

"ish. kerasnya hati you... "

"biasalah, banyak pengalaman...."


aku bercakap dengan dia macam pura-pura happy. padahal dalam hati sebak. banyak benda aku nak cerita tapi tak tercerita. mungkin jugak tak sesuai untuk diceritakan. tapi bila dia asyik cakap kat aku supaya banyak bersabar. yes.it help me a lot.sebenarnya kami jarang contact. mungkin dalam 2 minggu sekali, kadang-kadang sebulan sekali. masing-masing busy. dia cakap dia dah lama tak baca blog aku. kolej dia kat UTM takde wifi. tapi semalam dia kata dia nak baca balik. ceh. tak payah lah baca. buat segan je. 


p/s: mana ada love story yang smooth je kan?.. sabar.sabar.



Comments

yAtiE said…
HIHI COOL JE MR.S U TU HAHA
Amni said…
betul.. dalam hubungan ni memang ada turun naik... sabar banyak2.. doa banyak2.. huhu... aku pandai cakap je.. bila aku yang kena, memang aku cam tak tau nak buat apa dah..
Shahada Fauzi said…
dalam setiap perhubungan pasti ada pasang surut..sedangkan perkahwinan pun boleh dilanda badai..inikan pulak percintaan..bersabarlah sara..dugaan la tu..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S